تحریریه سیس نی نی
1 نظر

سیسمونی های زیبا ، کودکان شاد

سیسمونی های زیبا ، کودکان شاد

فکر کردن درباره ی لوازم سیسمونی و آماده کردن یک سیسمونی زیبا یکی از جذاب ترین کارهایی است

فکر کردن درباره ی لوازم سیسمونی و آماده کردن یک سیسمونی زیبا یکی از جذاب ترین کارهایی است که پدر ها و مادر ها در طول زندگی شان انجام می دهند و برای این کار تمام توجه و اراده ی خود را به کار می برند، چرا که هر چقدر سیسمونی از زیبایی بیشتری برخوردار باشد، به کودک نوعی انرژی مثبت القا شده و در روحیه او تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. در واقع هر چقدر کودکان بیشتر جذب سیسمونی و اتاق زیبای خود شوند، شادی بیشتری آن ها را فرا گرفته و در آینده ی آن ها نیز تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین سیسمونی زیبا، کودکان شادی را به بار خواهد آورد.

دکوراسیون های زیبا

دکوراسیون های زیبا

دکوراسیونی که برای کودک انتخاب می کنید از اهمیت خاصی بر خوردار است بنابراین سعی کنید دکوراسیونی را برای کودکتان انتخاب کنید که جذابیت زیادی برای کودکتان داشته باشد. بی شک کودک شما بیشتر زمان خود را در این اتاق سپری خواهد کرد، بنابراین اصلی ترین محیطی است که کودک در آن قرار گرفته و پرورش می یابد.
به این منظور رنگ ها و طرح هایی را که برای دکوراسیون سیسمونی انتخاب می کنید سعی کنید در رنگ های زیبا و جذابی باشند. هنگام انتخاب رنگ ها به این نکته توجه کنید که برخی رنگ ها انرژی خاصی را دارند، بنابراین رنگ های شاد، انتخاب مناسبی به این منظور می باشد.

یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز در سیسمونی نوزاد، تخت او می باشد. این تخت ها باید علاوه بر جلوه و زیبایی دارای امنیت نیز باشند. امروزه انواع و اقسام مختلفی از تخت ها در بازار موجود می باشند که می توانید طبق سلیقه ی خود آن ها را انتخاب کرده و محیط  شادی را برای کودکتان فراهم کنید.این تخت ها به اتاق کودک شما جذابیت خاصی می دهند و باعث می شوند که توجه کودک شما به آن جلب شود.

کمد و بوفه یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای سیسمونی نوزاد می باشند. این وسیله برای نگهداری وسایل مورد نیاز کودک و اسباب بازی های او استفاده می شود. امروزه کمد و بوفه های رنگارنگ و متناسب با سلیقه کودکانه در بازار موجود می باشد که با تهیه ی آن ها می توانید یک اتاق و سیسمونی شادی را برای کودکانتان تهیه کنید.

کمد ها و تخت های رنگارنگ می تواند حس شگفت انگیزی را برای کودکان فراهم کند. این انتخاب هوشمندانه نقشی اساسی در آرامش کودکان خواهد داشت و باعث شادی آن ها می شوند. در واقع نتیجه ی تهیه ی سیسمونی های زیبا، کودکان شاد با قدرت فکری بالا می باشد که آینده ی درخشانی در انتظار آن هاست. زمانی که  آن ها بدون هیچ دغدغه ای به بازی و فعالیت روزمره میپردازد فکر و قوای ذهنی ذهنی آن ها نیز رشد می یابد.

در صورت داشتن فضای کافی در اتاق کودکتان بهتر است کمد ها و بوفه های بزرگ را انتخاب کنید تا بتوانید همه ی وسایل کودکتان را در آن جمع آوری کنید. برای انتخاب هر گونه وسایلی برای اتاق کودک بهتر است به تناسب میان این وسایل یعنی تخت، فرش، کمد یا بوفه، میز و دیگر اسباب بازی ها توجه لازم را داشته باشید، چرا که در اثر توجه نکردن به همین موضوع زیبایی سیسمونی اتاق کودک شما ممکن است از بین برود.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: نکاتی که هنگام خرید سیسمونی پسر باید به آنها توجه کرد


لباس زیبا

لباس زیبا

تنوع امروز بازار پوشاک، دست شما را باز می گذارد تا هر لباس زیبایی را که دوست دارید تن کودکتان کنید. خریدن لباس برای نوزاد یکی از جذاب ترین قسمت های تهیه ی سیسمونی می باشد که تاثیر به سزایی روی روحیه و خنده ی نوزاد شما دارد. کیفیت، جنس، طراحی و سایز استاندارد، از مناسب ترین فاکتور ها در انتخاب یک لباس زیبا و مناسب نوزاد برای سیسمونی می باشد. لباس هایی با رنگ شاد و طرح های کارتونی مختلف مناسب کودکان می باشند و ممکن است کودک شما را ساعت ها مشغول بازی کند.

اما در خرید و تهیه ی سیسمونی برای کودکتان تنها معیار زیبایی را در نظر نگیرید. هرچند که این معیار یعنی زیبایی درخریدن لباس ها مهم اند اما هنگام خریدن لباس ها این نکته را هم در نظر داشته باشید که لباس ها پنبه ایی و نرم باشند طوری که که پوست لطیف او دچار آسیب نشود و  در آن راحت باشد.همچنین ضد حساسیت بودن پارچه ی به کار برده شده در لباس نوزاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اسباب بازی های زیبا

یکی از مناسب ترین گزینه های پیش روی پدر ها و مادران برای تهیه ی سیسمونی زیبا، تهیه اسباب بازی های زیبا می باشد. با خریدن اسباب بازی های زیبا و جذاب، اتاق کودک زیبایی خاص خودش را پیدا کرده و با آن هاست که اتاق کودک جان می گیرد. بازی کردن با اسباب بازی های رنگا رنگ،  کودکان را هیجان زده می کند به طوری که دائمأ دوست دارند با اسباب های خود مشغول بازی باشند. اسباب های زیبا، کودکان شادی را پرورش خواهند که روز به روز باهوش تر خواهند شد. اسباب بازی ها در شکل دادن به تمایلات عاطفی و روانی کودکان نقش مهمی را ایفا می کنند، بنابراین هرچقدر کودکان را بیشتر جذب کنند و سرگرمی بیشتری با زیبایی که دارند به کودکان ببخشند، کارآمد تر بوده و کودکان شادتری خواهید داشت.

تحقیقات انجام شده نشان می دهند، کودکانی که اسباب بازی های زیادی دارند، دچار پریشانی شده و از بازی های خود لذت کمتری می برند. بنابراین برای افزایش بازدهی لذت کودکتان  از اسباب بازی ها، تعداد متناسبی از آن را برای کودکانتان فراهم کنید. تهیه میزان مناسبی از این اسباب بازی های زیبا، نتیجه ی مطلوبی برای کودک در پی خواهد داشت که در نتیجه، شادی بیشتری نیز نصیب آن ها می شود. اسباب بازی های زیبا به گونه ای جنبه ی تشویقی برای کودکان نیز دارند.
مراقب اسباب بازی هایی که از سرب ساخته شده اند باشید زیرا این اسباب بازی ها برای کودکان بسیار مضر بوده و برایشان خطر آفرین است.

کلام آخر

تهیه ی سیسمونی زیبا و جذاب توسط پدران و مادران گام مهمی در تربیت و شادی کودکان به شمار می آید و موجب می شود که فرزند آن ها از هر نظر رشد یافته و زندگی سالم، پر انرژی و شادی را داشته باشند که این امر در روحیه ی خود والدین نیز تاثیر گذار خواهد بود و مسلمأ خالی از لطف نخواهد بود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دکوراسیون فقط دکوراسیون اتاق باربی وسلام :)))
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.